Krig

Idag i skolan så skulle vi ha krig. men jaa... vi skulle vissa för helaskolan våran kör uppvissning då så kirre var tvungen att gå hem jag var tvungen att gå halv 3 och klockan var kvart i 2 när vi var framförs kirres hus vet ni vad det stog där?
Hej axel,afra,elsa och nattis jag kommer snart /kirre... så jag gick hem eller tänkte gå hem, jag blev lite ledsen för jag fick inte vara med i kriget. Men men.. sedan så gick jag hem själv och tappade bort mig jag hittade värkligen inte... jag blev ganska ledsen.. :'[ och försökte nå nattis för hon sa att hon hade mobilen men det verkade inte vara på. :( så jag gick fram till en gubbe och bara: vet ni väggen ungefära till kämpetorps skolan vid trappen dära? han bara aa och så gick jag med honnom med tårar på kinderna...

Kommentarer
Postat av: nattis din bästis

Hej!

Jag har ett nytt kort på mobilen det var därför.

Men jag skulle värkligen inte vilja att du kom bort igen, men vet du jag kom också bort...(lite roligt faktisgt att båda kom bort)

Bye och bli inte ledsen igen bara :P

2009-06-12 @ 22:42:08
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0