Jag hetter Elsa och jag är...

Hej!
Jag hetter Elsa och jag är 11 år. Jag bor söder om stockholm i två gula hus, ett hoss mamma och ett hoss pappa.
Jag har 3 st systrar och en bror, sedan har jag massor med plast 1 plast sysster och 3 plast brorsor hade fyra förut...
Jag får i 4 snart i feman, Och det är snart sommarlov.

Det jag brukar göra om dagarna: Hoppa studsmatta, Vara hoss kompisar, Ätta glass, Göra läxor...., Sova, ätta,andas haha nää skoja men jag brukar väll hålla på med trädgården och mitt eget lila trädgårds land som jag har hoss mamma nu! :) där har jag: Pumpor, Blommor , (kommer ej ihåg vad den hetter skriver hära sedan), (snart)Morot,Solros aa ungefära det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0