Jessica och Emma

Hej!
Jag tänkte bara skriva om att Jessica och Emma har en egen tävling! :)
Om att man kan vinna en egen Design! =] en supper nice desuttom som jag JÄTTE GÄRNA skulle vilja HA! :)

Jag
brukar läsa Emmas blogg men sedan så började jag läsa Jessicas med! och jag liksom kan inte sluta läsa!
ibland så tittar jag inne på sidorna var 3 sec.. *fniss*
Men det var det ända jag vill inte smöra men tycker dom är jätte bra och roliga att läsa så varför inte också göra det?! :D
juste 2-4 tävlande kommer dras måndag klockan 20.00

oh.. hoppas det blir jag skulle jätte gärna ha den blåa och dära skulle det stå: Elsas One World !

hoppas hoppas hoppas! :D



kramar Elsa

Kommentarer
Postat av: emma

okej :D

2009-07-05 @ 11:13:20
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0